ساز مرگ

می سازم سازی را که با آن ساز ، ساز زندگی ام را کوک کردم
می نوازم با آن ساز آهنگی را که هر صبح و شام نوای مرگم را می دمید
می خوانم با آن ساز ، شعری را که از لبان عشق سروده شده بود
می رقصم با آن ساز ،شاید...
شاید آخرین زندگی من باشد
و همیشه زندگی می کنم با این ساز به امید مرگی دوباره

محمدرضا



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت16:06---25 دی 1393
خیلی خوبه وب سایتت دوس گلم باشه اگه خواستی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم

دختربد
ساعت14:38---18 دی 1393
جامِــعه پُـــر شُــدِه اَز مُفتــ خُــور .... خُدا وَکیـــلی اینـــا چِجوری میخــــوان جَوابِ خُدا رو بِــــدَن ؟؟؟ کار نمی کُـــنن ... مُــــــــــــــــفت می خُــــورن ..............

بهنوش
ساعت10:43---14 دی 1393
سلاممممممم...
ممنون از اینکه به وب من سر زدی..بازم بیا.خوشحال میشم..
راستی وبت عالی.خیلی خوشم اومد...


atrane
ساعت21:49---13 دی 1393
عالییییییییییییییی

atrane
ساعت14:22---13 دی 1393
سلام رب خوبی داری

صادق
ساعت12:04---13 دی 1393
سلام وبلاگ شیک و قشنگی دارید منو با اسم √تلخی شب√ لینک کنید منم لینکتون میکنم و هرروز بهتون سر میزنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 3:34 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.